ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА
Другий Всеукраїнський науково-практичний семінар / 14-15.11.2016
Страницы
Главная страница
Наші автори
Секція № 1
Секція № 2
Секція № 3
Секція № 4
Секція № 5
Фото/відео
Секція № 1
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА СПЕЦІАЛЬНИХ ТА ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Євенко Наталія Олексіївна
Значення логопедичних занять для соціальної адаптації дітей з особливими освітніми потребами
Павленко Людмила Анатоліївна
Організація та зміст роботи вихователя групи продовженого дня в сучасних умовах
Кардашов Володимир Миколайович
Теоретичні та методичні засади художньо-творчих здібностей школярів
Мінакова Ірина Валентинівна
Актуальні питання соціальної адаптації та інтеграції дітей з особливостями психофізичного розвитку
Питання для обговорення:
У чому постає сутність соціалізації та інтеграції дітей з особливими потребами?
Які існують проблеми адаптації дітей з особливими потребами в соціум?
Які основні аспекти педагогічної підтримки дітей з особливими потребами?
Бєлан Оксана Олександрівна
Збереження психічного здоров'я учня та педагога / блог
Питання для обговорення:
Які існують сучасні підходи до поняття "психічне здоров'я"?
У чому постають особливості роботи з невротичними дітьми?
Який вплив чинить невротичний педагог на невротизацію учнів?
Лісіцин Віталій Вікторович
Позитивна дискримінація чи інклюзивна освіта? Справедливість у вирішенні освітніх проблем дітей з особливими потребами
Які умови раціонального застосування позитивної дискримінації на сучасному етапі розвитку української освіти?
У чому полягає відмінність понять «діти з обмеженими освітнімиможливостями» та «діти з особливими освітніми потребами»?
За яких умов інклюзивна освіта може бути справедливою?
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Главная страница
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий