ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА
Другий Всеукраїнський науково-практичний семінар / 14-15.11.2016
Страницы
Главная страница
Наші автори
Секція № 1
Секція № 2
Секція № 3
Секція № 4
Секція № 5
Фото/відео
Секція № 3
ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ ЗАСАДИ СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ НЕПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ ПЕДАГОГІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ТА ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Півненко Юлія Володимирівна
Система заходів з використанням ІКТ щодо формування нового педагогічного мислення учителів основ здоров'я
Питання для обговорення:
Чому соціальне замовлення спрямоване на формування нового педагогічного мислення учителів?
Які форми діяльності з використанням ІКТ доцільно, на Вашу думку, використовувати для формування нового педагогічного мислення учителів?
Як Ви оцінюєте можливості використання сучасних ІКТ для підготовки фахівців з новим типом мислення?
Бицюк Вікторія Володимирівна
Методика визначення рівня професійної суб'єктності майбутніх вчителів фізичної культури
Питання для обговорення:
Якими міркуваннями обумовлено обрання Вами шкали Лайкерта при розробці методики встановлення рівня професійної суб'єктності майбутніх вчителів фізичного виховання?
На основі якої процедури визначено норми авторського опитувальника?
Чи можна використовувати розроблений інструмент для встановлення рівня професійної суб'єктності студентів інших спеціальностей?
Дудко Людмила Анатоліївна
Болотова Людмила Анатоліївна
Формування професійної компетентності викладачів, які працюють з дітьми із особливими потребами
Питання для обговорення
Які форми є найбільш ефективними у роботі вчителя з дітьми із особливими освітніми потребами?
Які найважливіші компоненти формування професійної компетентності викладача інклюзивного класу?
Васильченко Лілія Володимирівна
Формування готовності педагогів до підвищення якості освіти як складової професійної педагогічної компетентності в системі ППО
Питання для обговорення
Яке, на Вашу думку, можливе співвідношення самоосвіти та очної форми занять у формуванні готовності педагога до підвищення якості освіти?
Якість освіти - це стала величина? Аргументуйте свою позицію.
Чи може забезпечити індивідуальна освітня програма підвищення кваліфікації траєкторію професійного зростання та особистісного розвитку кожного педагога?
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Главная страница
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий