ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА
Другий Всеукраїнський науково-практичний семінар / 14-15.11.2016
Страницы
Главная страница
Наші автори
Секція № 1
Секція № 2
Секція № 3
Секція № 4
Секція № 5
Фото/відео
Секція № 5
ЗДОРОВ'ЯЦЕНТРОВАНА ДИДАКТИЧНА СИСТЕМА СПЕЦІАЛІСТА З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА ФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ
Лавров Сергій Володимирович
ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА ПЕДАГОГІКА В ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ СТРАТЕГІЇ З ОЗДОРОВЧОЇ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ
Питання для обговорення
Які здобутки методики фізичного виховання молоді в стародавні часи є рентабельними сьогодні?
За яких умов використання ігрового і змагального методів навчання учнів буде відповідати вимогам принципу свідомості та активності?
Як відображенні в уроці фізичної культури позиції здоров'язбережувальної педагогіки?
Аксьонова Олена Петрівна
Індекс здоров'я уроку фізичної культури
Питання для обговорення
Як зазначені позиції рудиментарної методики фізичного виховання впливають на стан і розвиток дітей і підлітків?
З чого має складатися педагогічна стратегія оновлення заняття / уроку фізичної культур
и?
За яких умов ККД заняття / уроку фізичної культури буде достатнім?
Мазін Василь Миколайович
Олімпізм як цільовий орієнтир виховної роботи тренера-викладача ДЮСШ
Питання для обговорення
Як визначені орієнтири виховання дітей та підлітків у ДЮСШ на нормативному рівні?
У чому полягає зміст виховної роботи тренера-викладача?
У чому постає зв'язок між сучасним Олімпійським рухом та олімпійськими традиціями Стародавньої Греції?
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Главная страница
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий